سفارش تبلیغ
صبا ویژن

توهین به نمایندگان سیستان و کاندیداهای مجلس توسط حامیان سید باقر

یک وبلاگ نویس به اصطلاح ارزشی که از طرفداران سید باقر حسینی می باشد در یکی از مطالب وبلاگش به بهانه ابطال آرای نجفی اقدام به تخریب سه تن از کاندیداهای مجلس نهم کرده است.

این وبلاگ نویس ضد ارزش که در وبلاگ هامون و تفتان با نام مرصاد می نویسد همزمان با تخریب نورا و کیخا ، میرحسینی نماینده اصولگرا و ارزشی زابل در مجلس پنجم را نیز به باد تمسخر گرفته است.

امیدواریم جناب آقای حسینی نماینده محترم سیستان قبل از آنکه حاشیه این مطالب طرفدارانش دامنش را بگیرد از آنها بخواهد جانب عدالت را رعایت کنند تا در چهارسال پیش رو به جای ادامه رقابت دست به دست هم به آبادانی سیستان فکر کنیم.

برخلاف رویه چهارساله طرفداران آقای حسینی قصد نداریم در چهار سال آینده اقدام به تخریب وی و خانم دکتر عالی دیگر نماینده سیستان بکنیم.

در حالی که شورای نگهبان حکم ابطال بر انتخابات زابل زد اما شورای عالی امنیت ملی جلوی این حکم را بدلیل مسائل امنیتی گرفت وگرنه امروز طرفداران آقای سید باقر حسینی به جای تمسخر دیگر کاندیداها جلوی مردم خجالت زده و شرمگین بودند. شاید سو استفاده از آرم جبهه متحد را فراموش کرده اند که اینگونه به تمسخر کاندیداهایی می پردازند که هر کدام بیش از 20 هزار رای در سیستان داشتند.

سو استفاده ستاد سید باقر حسینی و سو استفاده از نام جبهه متحد در انتخابات مجلس نهم

این بنرها در حالی در ستاد سید باقر حسینی قرار گرفت که جبهه متحد اصولگرایان به دلیل تعدد اصولگرایان حاضر در انتخابات هیچ کاندیدایی را در سیستان بعنوان کاندیدای خودش اعلام نکرد.

سو استفاده ستاد سید باقر حسینی از آرم جبهه متحد در انتخابات مجلس نهم