سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اعلام آمادگی مهندس اکبری مقدم برای انتخابات دور دهم

مهندس اکبری مقدم کاندیدای ناکام مجلس نهم که به رغم هزینه های سنگین با 9 هزار رای از ورود به مجلس بازماند برای حضور در انتخابات دور بعد اعلام آمادگی کرده است. این در حالیست که وی در انتخابات مجلس هفتم 18 هزار رای بدست آورده بود و بدلیل حضور مهندس نجفی آرایش در انتخابات مجلس نهم به شدت ریزش داشت.

مهندس اکبری مقدم کاندیدای بی اخلاق مجلس نهم در فایل صوتی آخرین سخنرانی تبلیغاتی اش که در سایت سیب پرس موجود است به شدت مهندس نجفی و چند تن دیگر از کاندیداها را تخریب کرد.

ا اعلام آمادگی مهندس اکبری مقدم برای حضور در انتخابات مجلس دهم مهدی کشته گر مسئول سایت مهندس اکبری مقدم و خواهرزاده وی مستقیما مسئولیت تخریب نمایندگان جدید زابل را برعهده گرفته است.

این تخریب پس از انتصاب مهندس حسینی در سمت معاونت آبفا زابل در تالار سیستانیان شروع شد. متاسفانه مهندس اکبری مقدم کاندیدای ناکام مجلس نهم از هم اکنون تخریب نمایندگان مردم را آغاز کرده است. این در حالیست که رقابت ها به پایان رسیده است و اکنون باید برای آبادانی سیستان در دست هم بدهیم.

هرچند اعتقاد داریم نمایندگان فعلی نمی توانند جای خالی نمایندگان مجلس هشتم سیستان را پر کنند اما برخلاف رفتار بی اخلاقانه مهندس اکبری مقدم و خواهر زاده اش قصد داریم از هر دو نماینده سیستان در مجلس نهم حمایت کنیم.

مشخص نیست هزینه سنگین تبلیغات مهندس اکبری مقدم از کجا تامین می شود. پس از هزینه هشتاد میلیونی در انتخابات مجلس نهم وی بلافاصله تبلیغاتش برای انتخابات مجلس دهم را آغاز کرده است. پس از انتخابات مجلس نهم فقط در یک مورد ستاد انتخاباتی مهندس اکبری مقدم با پرداخت یک میلیون تومان به سایت خبری سیب پرس دو خبر مربوط به مهندس اکبری مقدم را در این سایت درج کرده است.