سفارش تبلیغ
صبا ویژن

درگیری لفظی در تالار سیستانیان

تالار سیستانیان شاهد یک درگیری لفظی سنگین می باشد.
این اولین بار نیست که تالار سیستانیان شاهد درگیری سنگین میان چند کاربر درجه یک می باشد و اینبار نیز تعدادی از کاربران سابق سایت بن شده اند و فعالیت آنها متوقف شده است.
تقی خواجه که یکی از افراد فعال در این درگیری هاست در یکی از پست های خودش نوشت: بله تهمینه من بودم.
کاربر تهمینه کاربری بود که به عناوین مختلف اقدام به تخریب نمایندگان سیستان در مجلس هشتم می کرد. هرچند شاید آقای خواجه این موضوع را فراموش کرده باشد اما تخریب نمایندگان مردم در مجلس کاملا در یادداشت های این کاربر دیده می شود. حتی وی چندین بار مطالبی را بر ضد نظام جمهوری اسلامی ایران درج کرده بود که با هشدارها و اخطارهای دیگر کاربران این مطالب حذف شدند.
برادر تقی خواجه از نزدیکان سید باقر حسینی می باشد. به همین دلیل بود که تقی خواجه در انتخابات مجلس هشتم به شدت برای سید باقر حسینی فعالیت می کرد اما در انتخابات نهم ظاهرا وی از کسی حمایت نمی کرد در حالی که او در این مدت با ساختن اکانت های ناشناس اقدام به تخریب نمایندگان سیستان در جهت حمایت از سید باقر حسینی می کرده است.
گفته می شود چندین اکانت دیگر که اقدام به تخریب نمایندگان سیستان در تالار سیستانیان می کردند مربوط به دو گروه بوده است که گروه اول طرفداران سید باقر حسینی بوده اند و گروه دوم طرفداران مهندس اکبری مقدم به سرکردگی مهدی کشته گر خواهرزاده مهندس اکبری مقدم که اخیرا با ارسال مطلبی برای سیب پرس سعی کرده است با فشار بر شهرداری زابل خواسته غیر قانونی خودش را به جلو پیش ببرد.